teenused

Tarne ja tellimuse tingimused

Tarneaeg
  • Tarneaeg
    Kimbud toimetame kohale 7 päeva nädalas, ajavahemikul 8.00-21.00
  • Kimbu kättesaamine tellimuse kinnitamise päeval
    8:00-12:00 toimub kohaletoimetamine ainult juhul, kui esitate tellimuse 24 tundi enne tarneaega. Täna saame kimbu kohale toimetada, kui esitate ja kinnitate tellimuse enne kella 15:00.
  • Kimpude kohaletoimetamine
    Valmis kimbu toimetame kohale 1-2 tunni jooksul peale tellimuse vormistamist, individuaalse autorikimbu - 4 tunni jooksul. Kui kuller on saabunud ja isik, kes peaks tellimuse vastu võtma, ei ole aadressil või andmed on valed, siis saab klient oma tellimuse meie kauplusesse kätte 24 tunni jooksul.
  • Florariumi kohaletoimetamine
    Floraariumide valmistamisaeg on 3-7 päeva, alates tellimuse kuupäevast.

    Valmis floraariumile on võimalik järele tulla teate saamisel, eeldusel, et see oli eelnevalt kokku lepitud, võimalik ka kohaletootmine.
  • Kohaletoimetamine pühadel
    Kohaletoimetamine pühade ajal toimub päevasel ajal. Seoses tellimuste mahu kasvuga ei saa me garanteerida täpset tarneaega, kuid oma soovid saate jätta tellimust vormistades kommentaaridesse, võimalusel püüame need ka täita.
  • Olulised punktid tellimuse vormistamisel
    Tellimust vormistades kontrollige kindlasti õiget telefoninumbrit, millelt kuller saab vajadusel (tarneandmete täpsustamiseks) ühendust võtta. Tarneaeg valitakse tellimuse vormistamisel. Tellimuse vormistamisel saate oma soovid täpsustada kommentaarides. Kui kättetoimetamise ajal ei ole võimalik saaajaga ühendust saada, tagastatakse tellimus meie stuudiosse aadressil Narva mnt. 9c ja uuesti kohaletoimetamise teenus on tasuline ja selle eest võetakse tasu vastavalt meie hinnakirjale.

Kohaletoimetamise kulu
  • Kohaletoimetamine Tallinna piires – 7 eurot
  • Kohaletoomine väljaspool Tallinna (mitte rohkem kui 15 km) - 15 eurot
  • Kaugemale kohaletoimetamine ei ole võimalik.

  • Võtta pakki ise järgi
    Võimalus on ka ise kohale toimetada, selleks tuleb lihtsalt tulla meie poodi ja kaubale järgi tulla.

Tellimuse tühistamine
  • Müüja ei vastuta:
    Kui tellimisel pole õigesti määratud saaja telefon ja / või aadress (kuller toimetab tellimuse aadressile ega arvesta tellimuses märgitud sihtnumbrit)
    Kui saaja keeldub tellimust vastuvõtmast, asub teisel aadressil, keeldub kokku leppimast tellimuse kättesaamise aja osas.
  • Minimaalne tühistamis aeg on 12 tundi enne tähtaega.
    Kui tellimus tühistatakse vähem kui 12 tundi enne tähtaega, raha ei tagastata.
    Juhul kui kliendi poolt tellitud kauba on puudu ja kauba asendamine ei sobi, siis tellimus tühistatakse.
  • Tellimuse saab tühistada osaliselt või täielikult.
    Tellimuse tühistamisest klient teavitab kaupluse tööpäeva jooksul. Osalise tühistamise korral võib Müüja küsida Kliendi soove ülejäänud tellimuse täitmise kohta – täita või ka tühistada.
  • Tellimuse tühistamise korral
    Kliendi poolt tasutud summa tagastatakse nii kiiresti, kui on võimalik, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamise kinnitamise kuupäevast.
  • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks
    ei saa kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks, ning kuidas seda testimiseks lubatakse füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muul viisil kui kauba olemuse, omaduste ja toimimise kontrollimiseks või kui tootel on kasutamise või tarbimise märke, on Müüjal õigus tagasimakset vähendada, vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Ostja peab kauba tagastada 14 päeva jooksul
    alates avalduse esitamise kuupäevast või esitada tõendeid, et ta on kindlaksmääratud ajavahemiku jooksul üle andnud kauba tarnijale. Müüja tagastatud kauba kättesaamisel tagastab ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata, hiljemalt 14 päeva jooksul alates kaubast keeldumise avalduse kättesaamise hetkest.
  • Müüja võib keelduda tagastamisest,
    kuni ta saab lepingus märgitud kauba kätte või kuni ostja esitab tõendid selle kohta, et ta kauba tagasi saatis – see sõltub sellest, mis juhtub esimesena. Kui ostja on selgelt valinud teistsuguse võimaluse müüja pakutud odavaimast kohaletoimetamisviisist, Müüja pole kohustatud hüvitama Kliendile kulusid, mis ületavad tavapärase tarneviisi kulusid. Müüjal on õigus keelduda müügitehingust või nõuda kliendilt kauba tagastamist, kui kauba hind veebipoes oli ekslikult märgitud selle turuväärtusest oluliselt madalamale.
  • Müüjal on õigus vajadusel tellimuse tühistada, tagastades ostjale kogu makstud summa suvalisel ajal.

Kauba tagastamise garantii
  • Kõikidele florariumidele ja bonsaidele kehtib ühekuuline garantii
    See on aeg, mille jooksul taimel on aega juurduda. Kui taim on surnud Teie poolest mitteolenevatel põhjustel, asendame selle tasuta. Vahetuse saab teha meie stuudios, aadressil Narva mnt 9c. Vahetuse teostamiseks peate meid eelnevalt teavitama oma saabumise päevast ja kellaajast, et saaksime teie saabumise ajal tehase välja vahetada.
  • Nõuetekohase kvaliteediga taimi ei kuulu asendamisele ega tagastamisele.
    Värvitoon ei ole toote kvalitatiivne omadus ja võib erineda fotol olevast individuaalse värvitaju, monitori tehniliste omaduste, aga ka valgustuse tõttu, milles toode asub.
  • Vastavalt Eesti Vabariigi tarbijakaitse seadusele (26.04.12, № 1-1 / 12-019)
    garantii ja õigus ei kehti kiiresti riknevate kaupade, sealhulgas lillede tagastamisele.
  • 14-päevane tühistamisõigus ei kehti kaupade kohta (seadus § 53 lg 4),
    mis on valmistatud ostja individuaalseteks vajadusteks ja ostja enda antud tingimustel (vastavalt tarbija kriteeriumidele), mis on kiiresti riknevad.
Made on
Tilda